Faceți căutări pe acest blog

luni, 17 octombrie 2011

Adidasi veer

Personal nu-mi plac si nu am incercat sa comercializez adidasi veer niciodata deoarece le-am testat calitatea si am fost foarte dezamagit.


Ce probleme am intalnit la adidasii veer?
Prima problema a acestor adidasi – lipsa calitatii, folosesc materiale de o calitate foarte proasta care nu-i recomanda nici macar pentru purtarea de zi cu zi sa nu mai vorbim de folosirea lor in practicarea unui sport.
Acum 1 an am zis ca am facut o afacere achizitionand o pereche de adidasi veer la un pret foarte mic si am incercat sa-i folosesc ca si adidasi de sala dar dupa dupa 2 jocuri nu mai aveam talpa, locul lor a fost luat rapid de o pereche de Nike Mercurial Veloci V, adidasi pe care-i folosesc si astazi la fotbal in sala.
A doua problema - designe-ul, designe-ul adidasilor veer fie este unul copiat fie este unul foarte urat, lipsit de personalitate.
Pareri pro si contra am gasit putine pe internet, am gasit cateva pareri pe Forumul Softpedia si pe pe Toti pentru unul tpu.ro
Din pacate din cauza experientei neplacute cu adidasii nu agreez firma veer dar totusi astept cu interes reactiile tuturor celor care citesc acest articol si au “testat” vreo pereche de adidasi veer.



3 comentarii:

Tibi spunea...

in primul rand cumperi o pereche de adidasi k sa faci sport cu ei sau pentru a purta ceva comod o zi intreaga fara sa te doara picioarele deci nu te duci cu ei nici la nunta sau in club sa fie "fitza" asta nu inseamna ca trebuie sa iei cei mai urati adisi din magazin, in al 2-lea rand daca ai cumparat adidasii din vitan sau de prin tancios si ai luat facaturi e una dar daca i-ai cumparat din magazin gen deichmann ai garantie 60 zile si se rezolva situatia. nu port veer din alte motive dar sa stii ca raportul calitate pret este unul destul de bun. eu personal prefer adidas sau puma, am incercat si cateva perechi nike si nu am fost multumit din cauza confortului destul de scazut( parca aveam niste sertare in picioare :d)

Aron Andrei spunea...

Parerea mea este ca totusi per general adidasii veer sunt de o calitate proasta si exista alternative mult mai bune.

laurentiu spunea...

Imi plac adidasii, arat bine sunt potriviti si pentru sport. In ultimul timp mi-am cautat o pereche de adidasi in diverse magazine virtuale, dupa multe cautari am gasit ceva care intr-adevar pot spune ca-mi convine si am dat un pret rezonabil pe ei.