Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 20 martie 2013

De unde se fac comenzi pe eastbay?

Am vrut zilele trecute sa fac inca o comanda pe eastbay de cateva tricouri ca tot a dat putin caldura si sigur in aprilie mergem prin oras la tricou.
Mi-am adus aminte ca acum ceva timp am mai dat comanda pe eastbay la cineva din Bucuresti, ce detine site-ul e-orders.ro

Mi-am dat comanda de 20 de tricouri si pe toate am dat 100$ (in aceasta perioada am gasit foarte multe reduceri); tricourile sunt originale toate, mi-am luat de la toate brandurile Adidasi, Nike, Puma, sper sa-mi ajunga in aceasta vara :).

Mi s-a spus ca o sa ajunga in 2 saptamani, le astept cu nerabdare.






Pentru cei care doresc sa comande de pe eastbay il recomand pe Andrei, datele de contactle gasiti aici.

Niciun comentariu: