Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 23 martie 2013

Plec la Bucuresti sa ma angajez

Pe 22 aprilie am un interviu de angajare in Bucuresti, ce dureaza 3 zile, gata m-am hotarat sa incerc sa ma angajez ca broker de asigurari .

Ideea mi-a venit de la un prieten din Onesti care se lauda cu castiguri lunare de peste 4000 lei + asigurare de viata  ca doar lucreaza in asigurari + sa nu mai zic ca lucreaza de acasa, din Onesti.

Pentru mine este locul de munca ideal, mai ales ca nu trebuie s ama mut in nebunia din Bucuresti, plus cauta chirie sau gazda, plus aglomeratie +++ cocalari la pachet.

Am aplicat pe ejobs.ro pentru acest post, am vazut ca au mai aplicat inca 230 de persoane, va fi greu dar mie imi place competitia.

M-am apucat sa invat tot despre firma la care urmeaza si sper sa ma angajez, informatii despre asigurari de viata, asigurari rca, asigurari agricole, asigurari pentru credite bancare si risc financiar, chiar sunt interesante si imi dau seama ca exista asigurare cam pentru orice risc.

Interviul dureaza 3 zile, prima zi este cea mai grea, daca treci de prima ai acces la celelalte doua zile in care participi la cateva traininguri si workshopuri in care sunt simulate situatii reale.

Interviul va avea loc intr-o cladire de birouri din Piata Victoriei, iar eu voi ajunge cu trenul la Gara de Nord, astfel mi-am cautat un hotel cumva cat mai aproape de Piata Victoriei, nu am vrut sa mai apelez la prietenii mei din Bucuresti, este mai bine asa.

Am cautat pe internet un hotel si am dat de la un loc de cazare foarte bun hotel Ave sau Ave Hotel,  un hotel de 3 stele care pare dragut si este chiar aproape de Gara de Nord, din ce imi dau seama si din ce informatii am primit la telefon as putea merge chiar pe jos 10 minute, ma feresc astfel de un taximetrist “binevoitor”

De asemenea mi s-a spus la telefon ca sunt la 10-15 minute de mers pe jos si de Piata Victoriei locul unde sunt sanse mari si imi doresc sa vin broker de asigurari.

Am internet, imi iau si laptopul cu mine pare un loc strategic de unde voi reusi.

Urati-mi success sper sa ma intorc broker !

Niciun comentariu: